Colosseum Tannlege

Mia Grundstrøm kåret til “CEO of the year”

Administrerende direktør Mia Grundstrøm i Colosseum Tannlege er kåret til «CEO of the year» i kategorien Dental Services Industry. Kåringen gjøres årlig av The CEO Magazine. (https://www.europeanceo.com/awards-2023/ ).

Mia Grundstrom; Administrerende direktør Colosseum Tannlege
Mia Grundstrom; Administrerende direktør Colosseum Tannlege Colosseum Tannlege Colosseum Tannlege

Juryens begrunnelse var som følger:
- Mia Grundstrøm har vist ydmykhet, styrke og solid lederskap som administrerende direktør i en bransje som lenge har vært dominert av menn. Mias suksess er en refleksjon av hvem Mia er som person, noe som også er tydelig gjennom respekten hun høster fra sine ansatte og kolleger som øverste leder for Colosseum Tannlege i Norge.

-Jeg er svært ydmyk over å vinne prisen som årets CEO i tannhelsebransjen i Europa. Men først og fremst er jeg stolt av å lede en virksomhet som Colosseum Tannlege, med et team som står på og leverer kvalitet til våre pasienter hver eneste dag. Som leder fokuserer jeg på å gi medarbeidere muligheter til utvikling. Dyktige og motiverte kollegaer bidrar til et godt arbeidsmiljø, som igjen fører til fornøyde og lojale kunder, sier Mia Grundstrøm.

-Som leder må man våge å ansette folk med mer kunnskap enn deg selv. Dette er ikke alltid en selvfølge for alle ledere. Å dele kunnskap gir deg alltid det doble tilbake. Mitt mantra er at kunnskap i seg selv ikke er makt, men at delt kunnskap gir styrke og en verdi som løfter både deg og virksomheten til neste nivå, fortsetter Grundstrøm.

Ønsker du å se de andre vinnerne?
Du finner de her: https://www.europeanceo.com/awards-2023/

FAKTA TIL MIA GRUNDSTRØM
Mia Grundstrøm
Alder: 43 år
Utdannelse: Siviløkonom
Erfaring: 16 år i ulike lederstillinger innenfor privat helse blant annet som CFO og CEO i Aleris Helse. CEO i Colosseum Tannlege siden 2020.
Familie: Mann, 2 barn

Om Colosseum Tannlege

Colosseum Tannlege er Norges ledende leverandør av tannhelsetjenester med nærmere 70 klinikker fordelt over hele landet. Våre klinikker tilbyr de beste og mest moderne metodene innenfor alt fra forebyggende tannhelse, tannbehandling, reparasjoner, estetisk tannpleie, spesialistbehandling og kjeveortopedi. Colosseum Tannlege har over 1100 medarbeidere og omsetter for ca: 1,6 milliarder pr år.

Colosseum Tannlege er en del av Colosseum Dental Group. Colosseum Dental Group er Europas ledende tilbyder av tannlegetjenester, med over 600 klinikker i 11 land.

Følg pressemeldinger fra Colosseum Tannlege

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Colosseum Tannlege på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Colosseum Tannlege